Bliv sponsor

Bliv sponsor i Åbyhøj IF Fodbold

Aabyhøj IF Fodbold er en af Aarhus største fodboldklubber målt på medlemstal – i 2022 rundede vi over 850 medlemmer i klubben fordelt nogenlunde ligeligt mellem vores ungdoms- og seniorafdeling.

I Åbyhøj IF Fodbold tror vi på breddefodbolden, og et af vores fremmeste mål er, at tilbyde fodbold for alle piger og drenge i skoledistrikterne for Åby Skole og Gammelgårdsskolen.

For til stadighed at være en attraktiv og spændende klub for såvel ungdoms- som seniorspiller, har vi i klubben flere spændende tiltag på vej i løbet af 2023, herunder at

• vi i løbet af 2023 bliver en DBU Børneklub,
  • vi kan tiltrække endnu flere spillere til klubben i lyset af byudviklingen i og omkring Åbyhøj,
  • vi fortsat vil have fokus på at være en breddeklub med plads til alle,
  • vi med ansættelsen af Claus Christiansen for trup 1, har investeret i en struktur og træningskultur, der gavner alle vores seniorhold, og
  • vi med Claus i spidsen i løbet af 2023 vender tilbage til Jyllandsserien.

I takt med vores stigende medlemstal, har vi i klubben også fået mange flere frivillige trænere og ledere tilknyttet. I dag har vi omkring 100 frivillig, som alle dagligt er med til at skabe gode og trygge rammer for vores spillere, og som alle bidrager til, at Åbyhøj IF Fodbold fungere i det daglige.

Vi har en række sponsorer, som alle bidrager til, at vi kan fastholde den positive udvikling i klubben til glæde og gavn for vores medlemmer, ledere og lokalmiljøet. Og vi sætter umådelig stor pris på alle vores sponsorer. Vi stræber hele tiden efter at skabe værdi for vores sponsorer.

Generelt er vi meget åbne i forhold til vores sponsorers ønsker, og vi er altid klar til at indgå i en dialog med en sponsor om de forskellige muligheder – vi strækker os langt for at imødekomme din virksomheds ønsker.

Som udgangspunkt tilbyder vi følgende;

• Trøjesponsor,
  • bandesponsor, og
  • skærmsponsor.

Tag fat i Ole Gade for at høre nærmere om de forskellige muligheder.

Sponsorklasser

Som noget nyt har vi i 2023 valgt at opdele vores sponsorer i tre klasser – guld, sølv og bronze. Alle klasser får i løbet af 2023 garanteret ekstra eksponering i forhold til vores tidligere struktur.

Nedenfor kan du danne dig et overblik over de forskellige sponsorklasser og eksponering:

Eksponering i 2023

Sponsorklasse

Sponsorbeløb

Klubblad

(udkommer 2 gange årligt)

Hjemmeside

Info-skærm

DKK p.a. ekskl. moms

1/1 side

Stort logo

Opslag p.a.

0 – 5.000

Sølv

Guld

Over 8.000

I håbet om at høre fra dig snarest om et sponsorsamarbejde.

Ole Gade

olegade@mail.tele.dk